miercuri, 10 noiembrie 2010

Chiar daca ....

Dupa rauri de iluzii,
Dupa ore cu mii de lacrimi fierbinti,
Am ajuns cu regret la niste concluzii,
Ca ti-am permis sa ma minti...

Sa-ti bati joc de un suflet stingher,
De un om ce-avea nevoie de iubire,
Asemenea unui boboc de floare ce sta in ger...
De ce oare ti-am permis si m-am atasat de tine?

Fugind ca o naluca dupa un strop de iubire
Ce-apare ca fata morgana-n desert,
Facandu-mi sperante si iubind o-nchipuire
Realizez ca te pot uita, da nu pot sa te iert.

Si-am ajuns sa regret fiecare clipa
In care cerseam atentia ta,
Dar eram o copila si gandeam in pripa,
Vremea va trece si eu te voi uita.

3 comentarii:

  1. Sensibila, delicata... Ca o floare de primavara... Desi se simte tristetea, ma bucur ca ai in tine puterea de a ierta, de a visa... Felicitari... Sa mai compui, exista in tine suficient har si dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place. Si eu mai scriu poezii si ma intrebam daca vrei sa facem un schimb de linkuri? Eu te-am adaugat deja.Dupa cum spuneam, imi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere