sâmbătă, 5 februarie 2011

Antonime

        Sunt anumite momente in viata ta de adolescent in care dai cu nasu' de cateva trairi total opuse. Bucurie si tristete, speranta si dezamagire, iubire si ura, putere si slabiciune, incredere si incertitudine, singuratate si sociabilitate si multe alte stari pe care nu le poti evita in momentul in care te acapaeaza.
        Incerci sa te dezmeticesti si sa-ti explici de ce se-ntampla mai des, ca dupa o stare de bucurie sa urmeze inevitabil tristetea si nu invers?
Cauti raspuns la intrebarea " de ce acum nu mai sunt atat de sigura pe mine? " sau " de ce ma autoizolez cand sunt atatcat din toate partile fara a riposta? "
        Sunt lucruri pe care nici psihologul nu ti le poate explica.
        Spre exemplu acum ceva timp eram cuprinsa de focul iubirii, dar la scurt timp am ajuns sa simt ura. Sperand ca niciodata nu mi se va mai intampla, am incercat sa nu mai repet ceea ce am facut gresit, dar am ajuns sa simt iar dezamagirea si ciuda, deoarece dupa cate stradanii am depus am ajuns la acelasi sentiment nefericit, ura.
        Dar fara aceste antonime viata nu ar avea nici un sens, iar incercarea zadarnica de a-ti  explica  aceste stari este ca vanatoarea de fantome.
        Ceea ce trebuie sa faci este sa incerci sa-ti educi reactiile si sa imbini aceste fenomene, in asa fel incat sa nu mai ai de suferit.
        Si desenul de mai jos reprezinta paralele dintre intimitate si expunere, senzualitate si ispita, blandete si duritate.

   
   Seductie in soapta


2 comentarii:

  1. Toata viata noastra e construita din aceste antonime de care amintesti si tu... Esential este sa gasim echilibrul perfect dintre ele, asa incat sa nu ne dea existenta peste cap... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Maria
    Asa este. Dar din pacate nu toti reusesc sa echilibreze situatia. Oricum dak nu le modelam noi pe ele, ne vor modela ele pe noi.

    RăspundețiȘtergere