vineri, 4 februarie 2011

La scara mai mare

Am incercat sa depasesc masura clasica. Am vrut sa ma auto-depasesc si uite ca mi-a iesit. 
Acum doua seri m-am jucat din nou cu creionul pe foaie, dar la scara mai mare. Am facut un desen A3, cei drept mi-a luat cam trei ore, deoarece era primul desen mai mare, dar mi-a iesit surprinzator de fain.
Aseara am fost pe la matusa mea, Maria, care mi-a dezvaluit mici trucuri de artist.
 Si uite ce mi-a iesit:




Desen A3, feat Maria

Dar fiind o fire ambitioasa, am incercat sa aplic acele mici secrete. Si intr-un final sunt multumita decum am evoluat.


Blue eyes

Si pentru a nu lasa si celelalte desene in umbra: 


 Desen A4.  LOVE




 PASIUNE



Joaca cu-n creion







8 comentarii:

  1. este super! deoarece e sisu meeeeeu:X:X:X>:D< mult succes in continuare:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai impacat si fetele, si baietii cu primele doua postari. Fiecare alege ce-i place... Mie-mi place dansatoarea, evideeent!!! Inspiratie si spor pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc ca ai amintit si de "profesorul" tau in ale trucurilor desenului... :) Imi plac foarte mult lucrarile tale si se vede, pe masura ce desenezi, cum evoluezi. Bate fierul acum cat e cald! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Kolector
    Eu desenez ce simt si ce-mi place... Nu desenez pentru cineva...si pentru a alege ca doar nu suntem la piata.
    Ma bucur ca iti place ce iese din mina zglobie a creionului meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Maria
    Cel mai important e sa ai de la cine invata si sa perseverezi. Era o vorba pe care tot tu mi-ai spus-o cand eram mai micuta " Cine nu are batrani sa-si cumpere". Recunosc ca am de la cine invata si ce, suntem o familie de artisti, poeti si nu in ultimul rand colectionari. Va iubesc mult si va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Joaca ta cu creionul e o joaca frumoasa, sensibila. Ma bucur ca ai evoluat in tehnica umbrelor, a expresiei. Draga mea, deja pentru mine muzica varfului de creion pe foaie, e cea mai delicata muzica...
    Stau si te privesc, stau si te ascult...
    Ma minunez incontinuu... Te sarut, iubita mea. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere