miercuri, 30 iunie 2010

Care este cauza discutiilor in contradictoriu a parintilor cu adolescentii?

Iata raspunsul:

In urma unor studii s-a descoperit ca adolescentii au din ce in ce mai des,  asa numitele "CRIZE DE PERSONALITATE".
Tinerii de varsta mea vor sa se afirme, dar de multe ori sunt opriti de catre parinti sau chiar de catre autoritati.
Adolescentii in aceasta perioada sunt dornici sa afle cat mai multe, dar fiind respinsi din diferite directii, se refugiaza in lumea virtuala. Fapt care adanceste lipsa de comunicare a adolescentului cu parintele . De aceea, unii dintre noi, apeleaza la alte "mijloace de comunicare", sau refugiindu-se in iesiri cu amicii la un suc, sau intr-un club.
Dar totusi facand parte dintr-o generatie care evolueaza repede, ar trebui sa ne dam seama ca exista o cale de mijloc, pentru ca aceasta lipsa de comunicare dintre generatii sa dispara.
Sfatul meu este ca si noi , adolescentii , trebuie sa mai lasam de la noi, dar si parintii totodata sa isi dea seama ca nu mai sunt pe "vremea lor" si ca noi, tinerii de azi reprezentam viitorul de maine.

3 comentarii:

  1. Imi place blogul tau..e foarte tare si ai dreptate :X[ar trebui toti parintii sa citeasca asta :P si copiii normal:-j]...(in sf pot lasa si eu un commentariu)\:D/ PS :Te iubesc ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cand citesc st 8->=)))imi aduce aminte de ceva...[e vechi da e tare,sa nu-l stergi]:*:*

    RăspundețiȘtergere