sâmbătă, 26 iunie 2010

Regret

Regret

Ca un demon insetat de sange
Ai aparut straine-n viata mea,
Acum doar durere in urma ta curge
Ce ai putut face cu inima mea?


Ai reusit sa-mi alungi orice gand din minte
Lasand in loc, carari imbibate cu venin,
Dar ochii si sarutarea ta fierbinte 
Le vreau inapoi si suspin.

Dupa tot ce-am crezut ca va fi,
Dupa atingerea ta ce-i ispita curata,
Dupa tot ce-am facut amandoi zi de zi,
Dupa momentul in care ma vei strange in  brate inca  o data.


Si-n clipa in care voi fi iar in infernul tau,
Sa se inchida portile si sa se piarda cheia...
Sa sece ura si raul din trupul tau,
Ca nici un inger sa nu-ti mai cada prada.


Dar inainte ca visul sa ia sfarsit
Tu pleci, luand tot ce am mai avut...
De ce ai plecat si-napoi n-ai mai privit
De ce ai uitat...ma doare ,dar, te-am pierdut...












2 comentarii: