sâmbătă, 26 iunie 2010

De ce am gasit un refugiu in arta

Acum ceva timp eram o fire foarte retrasa...nu comunicam cu nimeni despre ceea ce mi se intampla, dar totusi simteam nevoia sa ma descarc. Si uite asa am descoperit ca poezia si desenul ma pot ajuta sa exprim ceea ce simt. Pe parcursul anilor apareau trairi noi pentru mine...nu stiam cum sa reactionez sau cum sa trec peste ele. Incercam sa merg numai pe intuitie....dar adesea... nu era suficient deoarece neavand o oarecare experienta, pe care as fi capatat-o din discutiile cu cei ce au trecut prin acele stari, de multe ori am cam dat-o in bara.Fapt ce m-a facut sa fiu si mai distanta. Dar astazi cu ajutorul unor oameni minunati care... m-au primit cu bratele deschise atunci cand aveam nevoie de un sfat, am trecut si peste acea perioada mai dificila, INCEPUTUL ADOLESCENTEI MELE.

2 comentarii:

  1. Fetita scumpa, mereu ti-am spus , ca daca este ceva bun in tine , va iesi la suprafata...Si numai tu si bunul Dumnezeu stiti cat m-am luptat de mult cu firea ta, pe alocuri dificila...Arta isi facuse de mult culcus in inima ta mare, trebuia doar sa ajungi la varsta potrivita sa intelegi si sa nu o mai tii incatusata... Este un loc sub soare pentru fiecare...

    RăspundețiȘtergere
  2. De-asta e frumoasa viata: ca te descoperi in fiecare zi, putin cate putin...

    PS: Bine-ai venit in blogosfera!

    RăspundețiȘtergere