marți, 31 august 2010

Simple intrebari



Putem  compara  adolescenta cu  un  labirint  din care nu poti iesi decat daca accepti ajutorul celor din jur.
Cu toate ca ei iti ofera  raspuns la unele nelamuriri, tot ramai cu anumite intebari  :
1.       De ce am fi in stare sa facem orice pentru a iesi in evidenta?
2.       De ce intr-un colectiv nu poti fi tratat pentru cine esti?
3.       De ce doar cei care se impun prin agresivitate sunt respectati?
4.       De ce trebuie sa suferi dupa o relatie?
5.       De ce toata lumea te considera inca un copil?
6.       De ce imi gasesc refugiul in muzica sau anumite vicii?
7.       De ce suntem tratati in mod egal de societate?
8.       De ce o persoana care e sensibila  este considerate o persoana slaba?
Acestea sunt o parte din intrebarile care apar la un moment dat in viata fiecarui tanar.
Singura cale de a afla raspunsul la ele e sa treci peste fiecare prag al vietii, desi nu ne va fi usor.
Si eu sunt una dintre adolescentele, careia nu I se poate raspunde la orice intrebare.
Desi adolescenta iti va mai scoate in cale cate un necaz, toate aceste lucruri te ajuta sa te maturizezi.
Noi nu trebuie sa uitam ca desi e cea mai dificila varsta , e varsta celor mai frumoase descoperiri, celor mai minunate dimineti, neavand grija zilei ce urmeaza. CE NE PUTEM DORI MAI MULT DE ATAT?...

5 comentarii:

  1. Fata tu esti buna,te pricepi la asta:X


    Succes in continuare>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravos! Imi place ca stii sa asculti, sa acumulezi si sa exprimi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Și-mi pare uneori rău că nu mi-am trăit adolescența mai intens. De, fiecare știe mai bine cum să profite de fiecare perioadă din viața lui. Iar răspunsurile la întrebări vor fi înțelese ușor dar sigur cu trecerea timpului.

    Și te trezești student la 20 de ani, fără bani... dar cu griji. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubita mea, inteleg ca astfel de intrebari iti tulbura uneori privirea duioasa si sufletul bun... Vom incerca, impreuna, sa gasim raspuns macar la o parte din ele, cat si la cele care vor veni... Asta pentru ca toata viata ne vom pune mii si mii de intrebari... Chiar si eu am inca intrebari ramase fara raspuns... Dar daca suntem deschisi si comunicativi, sinceri si dornici de autocunoastere, sper sa trecem peste aceste praguri cu o oarecare usurinta... IMPREUNA...

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca imi citesti uneori gandurile..Imi place;;)..tine-o tot asa:*>:D<

    RăspundețiȘtergere